Jobb, jobb

Jag har börjat mitt sommarjobb lite tidigare än vad som är tänkt. Jag är på golfbanan som ligger i Dvärsätt, och de har en stor tävling i helgen så då erbjöd jag mig att börja redan nu i helgen, det är roligt. Idag har jag stått upp i 6 timmar ungefär så att komma hem och få sätta sig i soffan var, låt oss säga, väldigt skönt. Att stå upp så länge med mina fötter kanske inte är så bra egentligen, menmen, nu är det gjort.
Jag har ju sommarlov nu, eller ja, jag ska ju jobba i tre veckor sen får jag lov på riktigt. Mitt sista sommarlov någonsin eftersom jag börjar faktiskt trean till hösten, crazy.
Det har ju regnat rätt mycket idag, och jag har inte haft så mycket att göra eftersom det var tävling, så det har inte varit så mycket att göra, inte för mig iaf. Så det bästa som har hänt idag var när Joel sprang fram till mig och gav mig världens största kram och pussade mig, du gör mig glad busunge♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0