Dumma TV....

...eller dumma mig mest kanske?
Imorse när jag skulle ta på mig en tröja så smällde jag i armbågen och kärringnerven på TVn, den stod lite för nära. AJ! Har fortfarande ont, vill inte sätta ner armbågen i bordet :( haha.
Har ganska mycket plugg just nu, och jag hittar inte orken till att ta tag i det. Är EXTREMT skolless, har aldrig varit så trött under hela gymnsiumet, det är helt crazy. Som tur är så vet min mentor om det, så hon skulle försöka hjälpa mig med att peppa mig till att ta tag i saker. Har prov på fredag, har inte börjat läsa i böckerna än. Bra Ida. Åååh, kill me... Imorron är det lucia och det innebär att det är en julavslutning på Dvärsätts skola, där både Tindra och Nike ska vara med. Jag vill dit, men vet inte om jag kan, jäkla skola.. Jag känner mig halvt dum om jag inte går dit, bara för att det är dem liksom. 
Till helgen åker jag till Fisksjön, tack. Det är nog där jag kan göra någon nytta när det kommer till plugg.
Nä, men jag ska kanske försöka göra ett nytt försök till att göra någon nytta? Blää..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0