Trött och hungrig

Imorse tog det emot väldigt mycket att kliva upp ur en varm säng. På termometern stod det -1,3 grader ute. Blä, nu inser jag att vintern är inte långt borta, ångest! Att behöva ta på sig hundra stycken plagg för att bara gå ut med hunden känns inte lockande alls.. Det jag längtar efter med vintern är att få mysa med familjen och att få vara i stugan (stugor har ju alltid lite extra charm på vintern).
Är just nu på skolan, har historia som jag ska ha i två lektioner. Fast börjar bli less på att jag inte hittar NÅGONTING om det jag ska hitta, så då tar jag en paus för denna lilla blogg, den kan behöva lite kärlek.....
Är dessutom hungrig som en tooook verkligen, min mage skriker efter mat, och när jag kollade på matsedeln så blev jag besviken: korvstroganof. Är fruktansvärt less på det nu, såatt.. Menmen, får väl hoppas att det finns nåt annat gott..
Har ju som sagt varit i stugan i helgen, och igår försökte jag lura av Alexander hans mobil. Haha, det gick ju sådär. Jag hade tydligen inte sånna övertalningsförmågor på honom..
Ikväll åker jag till min saknade mamma, har inte träffat henna på en vecka. Får oxå gosa med både hund och katt.
Men nu måste jag nog återgå till Indus Valley. Åh, kill me..

Mami♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0