Finaste missen

Det har varit en jobbig helg här på Bomplansvägen. Våran finaste katt blev påkörd i torsdagskväll, men hon lever, tacka Gud för det! För att läsa mer om vad som har hänt kan ni gå in på min mammas blogg: http://helensvardag.blogg.se/. Som sagt, Pixel lever och kommer få medicin i tre dagar till. Hon är lika go som förut, och vill helst inte vara själv utan söker sig helst till någons famn, älskade djur♥
Och tack till min älskade, som for hit i torsdagsnatt för att jag inte klarade av att vara själv (Rolf var med mig en stund, men kändes elakt mot honom iaf han skulle behöva sitta där) och för att du följde med mig till veterinären med henne, tack älskling♥

Här ligger hon och vilar på min höft.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0