Slut

Då var påsklovet slut och det kändes tungt att kliva upp imorse, haha! Äh, det är inte länge kvar till sommarlov ;)
Ja, då var det måndag igen, och min buss går om 45 mintuer, och då måste jag sitta på skolan i cirka 40 minuter innan jag börjar.. Drygt.. Efter skolan drar jag ju som vanligt till Malin och Simon, eftersom jag har dans, vi får se hur mycket dans min hals kommer tillåta, blääää.
Men nu ska jag fortsätta göra mig i ordning,
over and out, peace! //Idaa




Jag vet inte vad jag ska tro längre, var inte allt bra? Hur ska jag kunna tro på det du säger när jag ser saker som säger det motsatta? Jag trodde att allt var bra.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0