Långdag

Idag hade jag ju nationella i matte b i fyra timmar, jag kan väl inte riktigt säga hur det gick, är väl bådeoch. Sen så fick vi en kvarts lunchrast (skulle egentligen haft en halvtimme, men klassen kom igång en kvart sent) så då hann vi inte äta, för vi var tvungen att gå på treornas redovisning, som varade i ungefär tre timmar, suck.
Imorron får jag sovmorgon, börjar tio istället för kvart över åtta. Ettorna vs tvåorna i brännboll i spikbodarna ;) sen så är det fredag, och Alexnader kommer hit! :) så då vet jag inte vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda. Men på lördag ska vi fira Rolf igen, med grillning och mys :)
Sile ska titta klart på ett program, sen ska hon skjutsa mig till Grönänge, för jag måste som vanligt hämta nå kläder.. Sen ska jag hoppa i säng och titta på film tror jag, är sådär trött nu.
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0