Fin fint

Igår (och i måndags) var det fin fint väder, så när jag kom hem satt jag mig ute på altanen med älskling och hade allmänt mys, dos♥ Idag är det inte lika fint väder, och imorron ska det regna, buhu :( har spanska nu iaf, men vill hem som en tok, less på skolan, längtar efter älskling, och så slutar jag tjugo i fem idag :( fast om jag har riktigt tur så kanske jag får sluta vid tre-halv fyra.
Men nu måste jag fortsätta med spanskan.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...
Postat av: Danialgunhild

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-25 @ 11:51:12
URL: http://danialgunhild.blog13.com

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0