Morgonrock och flätor

Kom ifrån duschen för en liten stund sen, så nu sitter jag här i mina flätor i min röda morgonrock. Väldigt härligt! Jag flätar håret när jag vill vara snäll med håret och inte fläta det ;)
Idag fick jag och mamma finbesök av Tindra och Nike, dom satt och lekte här medans mamma satt i möte och jag satt och tittade på dem och kom med glada tillrop :) sen så började vi spela Kings Quest, och då somnade sötNike :')

Min überhärliga morgonrock som jag fick av Sandra i julklapp!
:)


Just nu står Pixel och trampar brevid mig, hon tycker väl att vi ska gå och lägga oss. Det enda som saknas nu är Alexander.. Menmen, finns inte så mycket att göra åt det just nu, jag får vänta några dagar till. Bara några hoppas jag..

Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0