Trött

Jag håller typ på att somna, är så galet trött. Men vet inte varför..
Men iaf, för en liten stund sen så startade pappa krig mot mig, han hällde vatten i mitt hår utan att jag hade gjort något! Nä nudu, nu ska du få!
Och jag har insett idag, att spela fotboll utan skor är en dålig idé.. Vi hade fotboll på idrotten idag, och så klantig som jag är så glömde jag skorna hemma.. Så mina fötter var lite mörbultade och blåslagna efteråt..
Om en liten stund så bär det in till stan igen, ska till systeryster och fixa lite saker. Eller ja, pappa ska väl göra det, jag ska väl sitta där och vara allmänt jobbig.. (a) mohaha!
Och imorron kommer min efterlängtade mysis hit, och vi ska vara med Tindra och Nike :)
Men nu ska vi åka!

Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0