Myskatten

Kom hem till mamma för en liten stund sen, blev mött av en jättego katt som håller på att jaga mitt hår just nu. Haha, jag har det uppsatt i en hästsvans och det tycker hon är jäääätteroligt.. AJ! Dumma katt..
Iaf, dansat idag, rooooligt. Dock så håller jag på att bli tokig på några i min grupp, och jag börjar undra vad dom gör där egentligen. Är det föratt få kolla sig själv i spegeln, eller vadå? Aja, tänker inte lägga ner min energi i det.
Imorron har jag prov i naturkunskap, som jag verkligen inte kan. Jag har försökt förstå mig på det, men jag kan det verkligen inte. Och det jobbiga är att jag har jätte många anteckningar i en annan bok än den jag har här hemma, och den boken är i mitt skåp, på SKOLAN. Morr....! Jag blir så less..
Men nu ska jag gå och titta på nån film tror jag.
GODNATT!


Pixel i hennes normala läge, bara det att hon är lite rundare nu..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0