Usch, fy och blä

Känner mig fortfarande inte helt frisk, huvudet känns tungt, jag är öm, typ kallsvettas till och från och jag vill bara sova men kan typ inte.. Men jag tog mig igenom hela dagen, med hjälp av en alvedon som jag fick av systers snälla chef!
Imorron ska vi ha nå utegrejstjosan på morgonen, och hur i hela friden kommer det gå? Kommer vara tvungen att ha på mig en miljon plagg, för annars blir det hej till en ännu mer sjuk Ida..
Idag efter skolan så gick jag till Malin, hon satt och tittade på Top Model, jag käkade, jag var überhungrig. Sen drog jag hem typ, haha. Kändes som att jag bara gick dit föratt äta, men så var det inte! Ville ju såklart träffa syster oxå, och myskatterna. Och när jag kom hem idag så fick jag höra att jag har lyckats smitta mamma, hon har oxå ont i halsen nu.. Duktigt Ida! Inte alls..

Näe, vet ni vad. Jag tänker gå och lägga mig och läsa ett nåt nu.. Och så ska jag ringa till hun', hoppas att jag inte är allt för tråkig att prata med just nu..?

Over and out, peace! // En sjuk Idaa


Mitt fina armband som jag fick av Sandra och Dan i examenspresnt. Fick ett matchande halsband oxå!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0