Jag klarar mig fint

Jag måste bara få säga det här. Det är några som tycker att jag är såå tråkig föratt jag inte är ute och dricker med dom. Men jag känner att det är inget för mig, att dricka sig störfull hela tiden. Varför ska man? Föratt det är kul, eller vadå? Jag kan ha bra nog lika kul (om inte mer?) utan alkohol i mig. Och när jag väl är på någon fest eller nåt, så känner jag att jag vill vara den som är någorlunda nykter, ifall att något skulle hända. Och det känns som att jag måste ha ansvaret föratt inget ska hända, att alla ska må bra, att alla ska ta sig hem. För jag skulle få sååån ångest annars. Jag vetinte en varför det blir så Och lixom, hur kul är det att typ bara sitta där och vara tyst, medans alla andra är full? (eller ja, ni fattar) Jag har inte det där behovet till att dricka. Jag har klarat mig utan alkohol i 15 år, så kan jag nog klara mig några år till.

This is me. Varsågod och tyck att jag är tråkig eller nåt, I couldn't care less.

Over and out, peace! // Idaa


En glad Ida!


Kommenterat av andra...
Postat av: malintjohalia

puss lillen!

2010-11-22 @ 16:53:46

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0