Ska bli bättre..

Jag vetinte hur många gånger jag har sagt att jag ska bli bättre på att upptadera?

Aja, har haft lov denna vecka. Galet härligt, att få andas lite. Har knappt gjort nåt. Har varit ensam nästan hela lovet. Har inte skrivit ett enda ord på so:n eller no:n.. Bra jobbat Ida... Ååh, vad less jag blir på mig själv.
Menmen, idag var jag, mamma & Rolf till stan. Det var ju marknad, gick runt där & kollade. Fast jag blev mest hackad på av mamma & Rolf, haha.
For sen hem till en glad hund, som haltade imorse, så jag skulle kolla vart han hade ont. & det gick väl sådär.. Men när vi kom hem så vare inte så dåligt längre, han hade ju fått en gott ben att gnaga på ;) Katten är förövrigt gaaalet gosig & mysig. Ska ligga i famnen & kramas.. Gosfia :)
Har faktiskt städat lite på mitt rum idag. Haha, kom hit igår & det behövdes redan plockas ihop, det säger ganska mycket om mig.. Fick faktiskt stora äran att fixa systers hår igårkväll, det var kul. Fast min tumme var ond sen.. Aja, sånt får man ta.
Blev till att titta på melodifestivalen med mamma & Rolf, tycker egentligen inte om det.. Anna vann, grattis till henne. Men jag tyckte hellre att Salem skulle ha vunnit..

Btw, sitter & lysnar på Ken Ring - Änglar. Helt galet bra låt, vetinte vad det är med den som är så bra & jag vetinte heller hur många gånger den har gått om & om på spotify..?

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0