Och alla dessa rubriker..

Seriöst så är det lite tråkigt att inte jobba längre, eftersom jag har haft så gaalet kul de här tre veckorna! Och så har det varit skönt att veta att man har gjort nån nytta under dagarna.

Men iaf, i fredags hyrde jag och min blonda brud film, fast den kollade vi bara på i typ 25 minuter.. Den var dålig, Shutter Island.. Så då tittade vi på Saw istället :) gosh så bra filmer! Men tack vare Emilia&Alex har jag svårt föratt äta nu :o men jag råkade somna och jag använde Emilia som kudde, hehe.. Förlåt!
Och igår for jag och Emilia till lövsta, var väl inte så varmt som man hade önskat.. Så vi låg mest i solen ;)
Och juste, igår efter middagen så tränade jag och Malin dropkicks på varandra, och det gick ju som det gick, haha.. Och så skulle pappa och Malin se hur vig de var, och det gick ju oxå som det gick..

På torsdag börjar yran! :D Gosh vad jag har längtat, kommer bli så sjukt galet kul!! Fast det kommer saknas en person.. Det blir iaf med mina bästigaste brudar!



Detta är iaf dagens outfit.. Leggings, linne, oversizetröja, håret slarvigt uppsatt och osminkad.. Men det är söndag och det regnar, så då får man se ut såhär!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0