Skolan, eller vad säger vi?

Idag vare brandalarm på skolan. Det var ingen som visste om vi skulle gå ut eller inte, för det slutade låta efter några sekunder. Men sen så kommer lärarna & säger att vi måste gå ut, så jaha, då gör vi väl det. Ut i -32, utan jacka & i converse. Skapligt kallt om vi säger så. Vi stod där ute i en kvart & höll på att frysa häcken av oss, & tillslut så säger dom att vi kan gå in till idrottshallen. YEY, alla ruuusar in! Värme, hade ingen känsel i tårna så jag kunde knappt gå. Aja, där behövde vi bara sitta i typ 5minuter innan dom säger att brandmännen hittar ingen eld så vi kan gå tillbaka till våra lektioner.
Så sen dess har jag frysit, har inte blivit varm än, har dessutom en tjockare tröja på mig.. Jippie om jag blir sjuk nu.. :o


Det göt ont, det gör ont att bara tänka på det. Jag kan inte förstå att det är så nära inpå mig & dom omkring mig.. Ja, jag vetinte vad jag ska säga längre.. Kan det bara få ett slut så vi kan börja om igen? Det skulle alla må bra av.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0