Emilia

Du är världens finaste tjej, alla skulle behöva en som dig. Nu har jag turen att få ha just dig.
Du är en tjej som ställer upp i alla lägen, dag som natt. I regn lika så sol. Jag vetinte hur jag ska kunna förklara om hur mycket du betyder för mig, jag älskar dig! Tänk om vi inte hade varit så tajt som vi är nu? Hur skulle jag då klara mig? Näe, det skulle inte gå. Du är mitt solsken, du får mig så otroligt glad när jag känner mig som sämst. Det går inte att vara arg på dig, jag kan iaf inte komma på en enda gång du & jag har bråkat? Alla minnen med dig är bäst, allting vi har gjort har varit så j*vla bäst. Som sagt, jag vetinte hur jag ska förklara hur mycket du betyder för mig. Jag hoppas att du vet att jag ställer upp för dig när som helst, jag är bara ett telefonsamtal bort.
Fyra år har jag känt världens bästa tjej. Fyra underbara år som känns som 245752 miljoner år. Det känns som att jag har alltid känt dig. 
You and me honey, min alldeles egna blondin. <3

idaamadeleinehedin hjärta emiliaannalinneaaeleklint

Kommenterat av andra...
Postat av: Anonym

naw jag blir alldeles tårögd när jag läser den fina texten :´)



du ska veta att du betyder jätte mycket för mig, även fast jag inte säger det så ofta... men du har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och vad som än händer så kommer jag att stå vid din sida precis som du alltid har stått vid min.. du e en vän som man alltid kan lita på och prata med, en vän man kan skratta med och en vän man kan gråta med.. Med andra ord så ÄLSKAR JAG DIG min älskade bästis :D <3

2010-04-03 @ 01:05:01

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0