tröttare än tröttast

Såhär trött har jag nog aldrig varit, jag sover så galet dåligt. Skärpning Ida!
& jag måste verkligen plugga so, men glömde böckerna på skolan. Fick låna en bok av Eklöf, som är på engelska (y). Så när jag har läst den boken ska jag gå till Ingrid & säga det & känna mig stolt.

& jag vill ha mina pengar, vill ha en ny mobil nu.
& jag vill ha lov, jag vill kunna sova ordentligt.
Ojj, vad jag kunde gnälla.

Men nu ska jag sluta gnälla.. I helgen blire Emma :) mys. & vi ska ha en tävling i vem som kan vara uppe längst ;) haha.

Men nu måste jag hjälpa till med middagen, mormor&morfar kommer hit & äter :)
seeyaa!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0