Skooolan

chacha /callebooi här
Calle ville vara lite social med mina läsare :)

Är så skolan med bästaste :) fast dom som saknar är Sofie & Felicia.. :( Dom är typ sjuk.
Har håltimme just nu, men börjar snart :)
& snart äre lov :D
Vi satt i soffan & tittade när några kastade sina mobiler i golvet (y)
& Emilia ville att jag skulle skriva att hon vann över både Martin & Gustaf i air hockey. (Hon är stolt!)
& appropå Emilia så går hon & Linnéa & sjunger på I Know You Want Me med Pitbull, visst så får dom sjunga på den, men bara dom sjunger mer än tre rader :p haha. (& btw, den SUGER!!! // Linnéa)

Ihelgen blire nog vänner, mys. Jag har längtat ♥. Eftersom jag var ju sjuk typ hela förra veckan. :(

Men nu börjar jag, ska ha no, så nu ska jag jobba järnet! (Ligger ju efter hörrni.. Ganska mycket oxå..)

Seeyaa!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0