Finally!

Jag säger bara en sak: LOV!!!!!!
Äntligen, ska jag få andas ut lite iaf. Fast jag ska vara duktig & plugga på lovet oxå..

Igår var jag barnvakt åt två sötnötar, Tim&Nea :)
Sen när jag kom hem så kunde varken jag eller pappa sova, då då satt vi & nörda spotify (y)
Vi gick igenom typ halva spotify ;o & sen så mobbade pappa mig, haha.
& idag har jag inte gjort något, har inte ens varit utanför dörren ;s bravo Ida, bravo.
Imorron blire till att städa, sen dra hem till mami :)

Alltså, jag har beslutsångest, jag vetinte vilken mobil jag ska köpa ;s (världsproblem, I know!)

Men nu ska jag lixom dra, håller på att somna här. Pusspåer :*

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0