Schkooola

Har nyss fått rast ! Istället för idrott så kollade vi när några dansade .. Det var bra , men det pinsamma var att i pausen så fick man dansa , och så blev jag uppbjuden av en av dom .. Haha , här kommer han och är jätte duktig , och så är jag inte så bra .. Sen så fick jag dansa med en ledare , han var väääldigt duktig !
Efter rasten så blire So , vi ska rätta våra instuderingsfrågor , jippie (y)

Efter skolan blire väl hem och spelar GH4 ;) haha .

Men nu börjar typ jag , så adjö !

Jag älskar honom <3


Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma Mu

Inget bloggande på skoltid hörru :-|

Måste bytas bakgrund, det vita är inte snyggt. Ring så fixar vi det



Kram från Åre

2009-01-15 @ 15:16:12
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hade faktisk rast .

2009-01-15 @ 18:05:33

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0