idamadeleinehedin

Idag på skolan så hade vi en skrivarkurs , med rektorns man . Och sen när det var typ tjugo minuter kvar så skulle vi blunda och tänka att vi satt i en strandstol på stranden , och så skulle vi se om vi såg något ute på havet . Och det Linnéa såg var ju bäst ;) haha . Fatta vad vi garvade åt det .
Sen på no:n blev det inte mycket gjort , jag hittar ju ingenting ! Ååh .

Senare på eftermiddagen blev det middag hos momma och moffa ..
Sen blev det hem till matteläxan som inte heller gick bra .. Det är verkligen inte min dag idag , tyå allt har gått dåligt . Min hals gör ont , och jag har hört att mamma kanske är magsjuk . Jippie , not . Då får jag verkligen inte bli smittad , har ju inte tid föratt vara sjuk .

Just nu sitter jag och lyssnar på Richard Marx - Right here waiting , en väldigt fin låt :') . Fast den finaste är nog Jeff Buckley - Hallelujah , varenda gång jag lyssnar på den så blir jag gråtfärdig . Egentligen så vet jag inte varför ..


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0