Jag vill ha tillbaka min röst !

Ja , jag låter fortfarande som en kråka .

Gick hem från skolan idag , mådde/mår inte så värst bra .. Kan jag få bli frisk nu ?
Aja , dagen började med matte . Gick väl bra .. Tror jag ? Sen var det musik , "rockens historia" . Ska ha prov i det vecka 18 så vi gick igenom det . Sen lunch , där det började med att jag och sofie glömde bort våran bordsbön . (Vi har religion i so:n , jag och sofie ska leva som judar) Sen så sa Linnéa plötsligt (hon och emilia ska leva som buddister)  :
L - Men Emilia , vi äter ju fisk !
E - Ojdå ..
Båda kastar ifrån sej deras gaffel och börjar asgarva .
Det kanske inte låter så roligt , men det vare :p Sen efter dom hade ätit så skulle dom meditera , och det gick väl sådär för dom :p haha . Jag och Sofie var ju i  närheten ;) haha . Flåååt tjejer :p
Sen vid tolv så gick jag hem . Missade spanskan och idrotten . Jag ville inte missa idrotten för vi skulle dansa , men eftersom jag inte mådde bra så tvingade mina vänner mej hem . Jag brukar oftast ha en bortförklaring till att stanna kvar på skolan när jag mår dåligt :p

Men nu väntar duschen .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0