Sälen

Sälen var nog bland det roligaste och jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. 
Jag har aldrig haft sådan hemlängtan som jag hade medan jag jobbade i Sälen, men jag hade så fantastiskt roligt. Grinade så fort jag sa hejdå till mamma, men skrattade dagen därpå. Så var det, hela vintern ungefär. 
Jag jobbade i receptionen i Lindvallen, på Experium. Vi hade tokmycket att göra hela vintern, med både badgäster och nyckelutlämning. Jag jobbade med världens bästa gäng. Om jag inte hade tyckt om dem jag jobbade med, så hade jag åkt hem, på direkten. Jag tycker själv att jag har växt ganska mycket utav detta. Lärt mig uppskatta mer det jag har hemma, min familj. Jag fick lära känna många nya människor. Jag fick möta väldigt många olika människor, glada, arga, ledsna, unga och gamla. Alla olika typer av människor. Detta är en del utav mitt liv som jag aldrig kommer att glömma. Det är nog ingenting som jag vill göra igen, men jag ångrar inte att jag gjorde det. 
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0