Börja om från början, börja om på nytt

Jaha, nämen sedärja. Här skriker det av tomhet. Hoppsan.
Vad har hänt sen sist? Jag har kommit hem från Sälen, kommit hem till mina älskade katter. Jag började jobba på GoExcellent, slutade faktiskt lika fort. Började jobba på Scandic Östersund City istället, mycket bättre. Jobbar där fortfarande, fast nu blir det mer någon helg ibland när det behövs, typ. Idag började jag skolan. Efter mycket om och men så tog jag beslutet; jag tackade ja till min plats på Förskollärarutbildningen. Jag har en mycket bättre magkänsla inför detta än vad jag hade för Risk- och Kris. Jag tror att detta är något för mig. Så nu ska jag bara tuta och köra. Kör bara kör. Utbildningen är på 3,5 år och på distans i Sundsvall. Denna vecka har jag min allra första innevecka och idag första dagen. Det har mest varit lite information idag, om vilka lärarna är och lite sånt. Imorgon blir det kursintroduktion. 
 
Nä, nu är det dags att borsta tänderna och hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Nu kör vi.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0