Dag 1

Jamen sådärja, då är vi igång!
Idag har jag haft min första dag på Skistar. Idag gick vi en rundtur i alla stugbyar, vi har in i en stuga i varje stugby, gick också en rundtur på Experium. Vi var även en sväng till Tandådalen och Hundfjället för att få se de receptionerna. Mycket information att ta i och nu känner jag mig helt slut i huvudet. Imorgon ska vi, i alla fall på förmiddagen, gå igenom datasystemet som används till badet. Kommer inte ihåg vilket system vi ska gå igenom på eftermiddagen. Det blir mycket information att ta i imorgon, det kommer det att bli hela veckan. Det känns som ett härligt gäng med många olika erfarenheter som ska jobba på Experium i vinter. Jag tror att jag kommer att trivas!

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

<3

2015-11-23 @ 22:05:20
URL: http://helensvardag.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0