En månad senare

Jaha, och sådär så hade det gått en månad. Så vad har hänt sedan sist? Inte särskilt mycket, har jobbat mest. Vi är igång! Idag hade vi invigning för klubbhuset och serveringen. Allting flöt på väldigt bra, jag hade bra hjälp hos mig inne vid receptionen. Det var fyra damer från klubben som hjälpte mig med att se till att det var städat, att det fanns kaffe, koka korv osv. Det kändes väldigt bra för mig så jag kunde fokusera på receptionen.
Jag har dragit på mig en redig förkylning också, har tappat rösten helt igen. Inne på tredje dagen nu. Som tur har jag haft en sommarjobbare, Jessica heter hon, som har agerat tolk åt mig. Jätteduktig har hon varit. 
Jag stannade kvar hemma i Dvärsätt idag efter jobbet, åt grillat till middag och jordgubbar till efterrätt hos mormor och morfar. Sådan tur hade jag. Imorgon är jag ledig, så imorgon ska jag ta sovmorgon. Ni anar inte vad skönt det ska bli. 
 
Här kommer det en liten bildbomb ifrån förra helgen.
 
Lex undrar varför han inte får någon macka. Snålt
 
 
 
 
Vi drog på trav i Oviken
 
Hängt i Dvärsätt med världens bästa familj
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0