New in

Fick denna lampa av mormor och morfar i julklapp. Har tittat på denna lampa huuur länge som helst, och har tänkt att jag ska köpa den huuur länge som helst. Och nu fick jag två stycken. Den är ju så snygg!
 
 
Kungen på Köpmangatan♥. Han har hittat ett nytt favoritställe. För ett tag sen så fick de ett litet "hus" gjort av en kartong, men den har som aldrig blivit använt.. Så nu tänkte jag att jag skulle prova en sak innan jag tog och slängde den; jag tog ett täcke och la det på "taket", sedan tog jag en filt och la ovanpå täcket. Och vips så blev huset väldigt omtyckt. Eller ja, taket iallafall.
 
 

Kommenterat av andra...
Postat av: Jackeline - Skönhetsblogg

Grymt snygg lampa!

Svar: Tack så mycket! Är helt kär i den!
idaamadeleine

2015-01-09 @ 17:39:07
URL: http://backstagestyling.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0