2014 & 2015

Sådärja, då var vi inne på 2015. Nyårsafton spenderades uppe i Fisksjön, åkte upp i tisdags, åkte hem igen i torsdags. Skulle egentligen åka hem i fredags, men Sandra och Dan skulle åka hem på torsdagen, och jag hade så dåligt samvete över katterna, så jag åkte hem med de. 
Hur har mitt 2014 sett ut då?
Januari: bestämde mig för att sluta dricka läsk, framförallt sluta dricka cola. Har nu snart varit läskfri (med undantag på julafton, då drack jag faktiskt lite must) i ett år.
Februari: i februari så hände det faktiskt inget speciellt. Bodde på Frösön, bråkade väl mest med mina monster.
Mars: Madde fyllde 20 år, hade kalas för henne. Flyttade till Köpmangatan i slutet av mars. Fick den nytapetserad och fick taket nymålat. Superfräsch och suuuperfin. Trivs som fisken i vattnet. Tänker inte flytta på mig i första taget.
April: spenderade påsk i Fisksjön, med otroligt fint väder.
Maj: namngivning för Emma. Dansavslutning. Maddes bal, hon och Gustav var finast. Sist med inte minst, Metallica på Gärdet. 
Juni: började jobba min andra säsong på Sandnäset GK. Madde tog studenten.
Juli: så såg jag Kartellen på Yran med Madde och Linda. Sjuuuukt bra! Spenderade mycket tid hemma i Dvärsätt med familjen. Pappa och Sile hämtade hem Axa♥
 
Augusti: så fyllde jag 20 år. Woopwoop. Jag gick även en Grönt Kort-kurs. 
 
September: så började jag mitt andra år på Risk- och Krishantering. Emma fyllde 1 år♥. Utflykt med Madde, vi gick uppför Drommen och fikade uppe på toppen.
 
Oktober: åkte ner till Stockholm. Var på Hamburgerbörs med Sandra, Dan, Malin, mamma och Rolf. Åt god mat och såg Orup.
December: jag blev godkänt på statistikkursen som jag har kämpat med. Och så fick jag tag i biljetter till Ac/Dc som spelar på Friends Arena i juli. JIPPIE! Julafton spenderades först hos pappa och Sile, sedan hemma hos mormor och morfar. 
 
På nyårsafton så pratade vi lite om vad vi såg framemot för 2015. Jag ser framemot min praktik, att jag kommer jobba kvar på Sandnäset GK och att jag kommer att få mer ansvar över receptionen. Att jag ska se Ac/Dc i juli. Och jag ser framemot att åka till Paris, till Madde. Jag åker om 25 dagar, snart ses vi♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0