12 dagar

Om 12 dagar är jag påväg till Madde, till Paris. Äntligen! Haha, i mitt huvud så är jag redan där.. Planet lyfter 10:40 ifrån Arlanda, direktflyg (åh så skönt), tar lite över två timmar. Perfekt flygtid, hinner ju knappt lyfta så är man framme. Nervös över att hitta på flygplatsen, men Madde sa att det var bra skyltat, annars skulle jag bara följa med strömmen ;) haha. Jag har sagt att jag vill vara en tvättäkta turist och se allt! Kommer dit på en torsdag, åker hem på måndag morgon, så lite borde vi allt hinna med ;)
Idag fyller världens bästa mamma år, puss och kram♥ blir dock inget firande idag, utan det blir till veckan.
Om en liten stund så ska jag gå till biblioteket med en tjej ifrån klassen, och vi ska råplugga! Vi har lite saker som vi ligger efter med som måste in.. Men det fixar vi idag! *peppa, peppa, peppa*

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0