Long time

Long time no see. 
Har varit utan dator, men världens bästa mamma kom hit med en igår♥.
Skolan är igång igen, och jag hoppas att jag har orken att gå klart. Har velat rätt mycket fram och tillbaka om jag skulle fortsätta eller inte, så jag hoppas att jag har orken och intresset nu. 
Det har hänt lite grejor, men det är väl som man säger: det finns inget ont som inte har något gott med sig. Det blir nog bra, så småningom. 
Mina grabbar bara växer och växer, men blir bara gosigare och gosigare. Vi har en liten kvällsritual: så fort att jag går och lägger mig så kommer Ceasar och lägger sig på min mage och kurrar SÅ HÄR HÖGT, och Ville lägger sig på min axel och kurrar SÅ HÄR HÖGT. Väldigt gosigt. 
Imorron fyller Emma 1 år, stor tjej! Så ska ju självklart dit och fira henne, så jag borde pallra mig upp ur soffan och gå och leta efter en present åt henne.
Ha'de!

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

Klart du orkar gå klart Ida! Du kan så mycket mer än du anar. Massor med pepp kommer HÄR! Kram

2014-09-16 @ 14:22:22
URL: http://helensvardag.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0