Snuvig

Har inte kräkts något mer iaf, men febern sitter i. Ni vet den där härliga känslan man får i kroppen också? Varenda centimeter av kroppen gör ont, fryser och svettas om vartannat och huvudet hänger inte med för fem ören. Plus på det så nu när jag ääääntligen lyckades avvänja mig vid nässpray (efter att ha använt det i ca 6 månader..) så behöver jag det mer än någonsin. Men, jag ska hålla mig borta från den, gömma den ska jag göra. Jag får använda saltlösningen istället... 
Men nu ska jag sluta gnälla!
Jag har precis käkat klart, våfflor. Mums! Nu ska jag ta och diska och bädda rent i sängen. Och sen ska jag packa, FÖR IMORRON ÅKER JAG TILL SANDRA OCH DAN! Bara så ni vet. Jag och Malin tar flyget imorron kl: 12:45, drar en runda på stan eller nåt tills att Sandra och Dan slutar ;) Mamma och Rolf kommer också dit imorron, en familjehelg♥
 
HA'DE, FÖR DET SKA JAG!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0