Helgen som varit

I fredags så firades Madde eftersom hon fyllde 20 år för ungefär en vecka sen. Det var jag och några av Maddes kompisar. Vi hade förfest här hemma, och sedan drog vi på krogen. Städade dagen efter och hängde med Madde. I söndags fick jag låna Emma en stund, gick en liten promenad i finvädret och satt och mös i soffan. Följde med hem till Dvärsätt, och hade årets första grillning. Körde även lite bil sen. Eller ja, lite och lite.. Ganska mycket faktiskt. På torsdag är det sista examinationen i psykologikursen, sen är den avslutad. Eller ja, hemtentan ska in också. Så efter torsdag så blir jag ledig i 12 dagar, för den nya kursen börjar inte förrän den andra april. Perfekt, då hinner jag packa och stöka på här innan vi flyttar. Börjar flytta saker antingen den 27e eller 28e mars, och bor på Köpmangatan från och med den 1 april, eller ja, 31a kan man säga :) so excited! Äntligen kunna trivas och kunna göra det till ett hem. 
Nu ska jag ta och äta lite; thaisoppa med lite kyckling i, mums!
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0