Gosisar

Har dragit på mig en förkylning, blä. Men tror att det går åt rätt håll iaf nu. Har varit hos mamma i helgen, alltid lika bra. Slog lite bollar igår på rangen med Malin, Simon och Joel. Slog lite bollar på rangen idag med Rolf. Om det är någon som kan lära mig att spela golf så är det han! :) sover hos mina gosisar ikväll, åker tillbaka till mamma imorron. Det är ju som ganska tråkigt att sitta i stan själv, speciellt när mamma fortfarande har semester. Är ledig imorron och på tisdag, så det är skönt. Men måste åka till jobbet imorron en sväng ändå, min chef och jag måste göra något form utav schema för hur de näst kommande dagarna ska se ut.
Nä, nu ska jag sätta igång någon film och lägga mig och gosa med mina grabbar!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0