Golf




I helgen så gick jag en Grönt Kort-kurs (bättre sent än aldrig), så nu har jag fått blodad tand för detta, haha. Jag tycker att det är jätteroligt, men det är ju så svårt.. Blir frustrerad och irriterad när jag inte går som jag vill, men blir helt exalterad och jätteglad när det går som jag vill. Slog några bollar på rangen efter jobbet idag med Madde och hennes lillasyster Josefin, roligt med sällskap! Det har varit en väldigt lugn dag på jobbet. De flesta har börjat jobba igen och det har blåst ganska mycket. Jobbar måndag-fredag denna vecka, sen ledig i fyra dagar. Helt okej. Nu ska jag tvätta ansiktet, sen gosa med mina gosisar. Det har jag längtat efter hela dagen.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0