Bränd nos

Länge sen nu igen. 
Har fått lägenheten omtapetserad och målad, så nu är den jättefräsch! Har en grå fondvägg vid sängen, och resten av väggarna är vita. Nu saknas det lite hyllor och en ny gardinstång till köksfönstret. Ska även hämta en byrå hos mamma, som jag hoppas på att den får plats där jag vill ha den. Annars får det bli en tv-bänk. 
Har varit i Fisksjön fredag-måndag, så har fått lite färg i ansiktet, och har även bränt mig lite på näsan. Igår när jag kom hem så möttes jag av två gosiga monster. Dem har haft sällskap av Madde i helgen, så det har inte gått någon nöd på dem. Men de var jäääättegosiga. Drog på gymmet imorse med Madde, körde ben och rumpa. Skönt. Just nu sitter jag och slappar i soffan med mina monster, det är också ganska skönt!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0