Snart sista terminen

Ja, då har skolan börjat igen. Det känns lite tungt om jag ska vara ärlig.. Men vi går ju mot ljusare tider iaf, dagarna kommer ju bara bli ljusare nu, och vecka 4 börjar jag min sista termin, helt crazy.. Sitter och funderar på det här med att plugga vidare. För tillfället är jag väldigt inne på att gå socionomprogammet eftersom jag vill jobba med människor som har det svårt, alltså som lever i dåliga förhållanden osv. och helst med barn. Jag vet inte om jag vill plugga vidare direkt till hösten eller om jag ska vänta. Jag ska nog iaf ansöka om en plats, mest för att se om jag kommer in på programmet och också ifall att jag känner att jag vill fortsätta på engång. 
Oj så många tankar en person kan ha på samma gång..
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0