Ytterån

Åkte ju hit till mamma igår, åker tillbaka till stan om en tag. Undra hur mycket kaos det är i lägenheten? Har jag några gardiner och sladdar kvar? Ceasar älskar att klättra i gardinerna som hänger i sovrummet, och Ville tycker att det är jätteroligt att gnaga på sladdar.. Jag och mamma skulle egentligen åka till Dvärsätt ikväll och titta på luciafirandet som är på skolan, men den blev inställd pga stormvarning. Har gosat med en katt som kändes helt enorm och tung nu. Jag har inte träffat Pixel på länge, och jag har ju blivit van med Ville och Ceasar. Ceasar är den enda man får bära och gosa med, och han är ju jätteliten. Så det blev en sådan storleksskillnad, haha. Kommer få med mig lite julsaker också. Undra om jag kommer få ha någon kvar? Jag har sagt att jag vill ha en riktig gran också.. Får kanske göra som momma gjorde när Linus var liten; klä granen från hälften och upp..
Jag har börjat skriva på min hemtenta nu också, den ska vara inne imorron 23:55 ;) äh, jag hinner!
Jag har även kramats med världen snyggaste hund.
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0