Klart

Nu är allt bokat, tåg och flyg. Jag ska till England om 18 dagar, kommer vara där i 11 dagar. Lite nervös är jag allt.
Åker ner till Stockholm den 27 oktober, sover hos Sandra och Dan. Flyget går den 28e oktober, flyget hem går den 8e november. Sover hos Sandra och Dan igen, ska tydligen följa med Sandra till skolan den 9e, kult. Sen 19.30 lämnar Bandit Boat hamnen, den båten kommer jag befinna mig på tillsammans med Alexander, Sile och pappa. Det blir bra. Det finns lite saker att se framemot nu, först praktiken, sen bandit boat, sen studenten och sedan IRON MAIDEN. Tror att det är det sistnämnda som jag längtar mest till. Och att få träffa Sandra igen♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0