Regnet bara öser ner

Här regnar det, men jag surar inte för det, för jag sitter ute i det varma uterummet. Mamma och Rolf är ute och stökar, haha, vad lat jag är. Näää, men det är faktiskt så att jag har ont i mina hälar. Diagnosen: gått på för hårt underlag för länge (converse....) och det har resulterat till att mina "vätskekuddar" i hälarna inte sitter där dom borde och det gör ASONT att gå, för att det känns som att jag går direkt på benet. Icke skönt. Och för att slippa smärtan så har jag gått på tå, och det har nu lett till att jag har fått ont "trampdynan" som jag kallar det och jag får sendrag, haha. Går bra det här.. Skolsköterskan har sagt att jag ska börja gå med gympaskor som håller i hälen, och så borde jag skaffa mig gelekuddar som jag lägger i hälens del i skon. Så det känns inte så bra nu, varenda lite centimeter jag går gör jätteont, så ont så jag vill bara lägga mig ner och grina, typ. Jag får hoppas att de här gelekuddarna hjälper så jag kan börja gå normalt igen. Gärna typ nu, för att det kommer inte bli så bra om det ska vara såhär när jag åker till Sandra, eftersom då lär det bli ganska mycket att gå. Åh herregud.

Häldödare..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0