Tråkigt - gör en lista

1. Hur gammal är du om fem år?  22, nästan 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min klass

3. Hur lång är du? ca 165

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Over the edge! 

5. Vem ringde du senast? Alexander

6. Vem ringde dig senast? Malin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ja puss<3 (Från Alexander)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Skilda

10. När såg du senast din mamma?  I söndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag? 05:40

13. Vilken är din favoritplats? Uppe i Vargmyren, stugan alltså. 

14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu, om jag bara det visste..

15. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker (still does) 

16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alexander igår kväll! 

17. Hur stor är din säng? Vet faktiskt inte.. 

18. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

19. Sover du med eller utan kläder på dig? Brukar oftast sova i en oversizetröja 

20. Hur många kuddar har du i sängen? Hos pappa: två, hos mamma: fyra 

21. Vilka städer har du bott i? Östersund (och småbyarna; Dvärsätt och Ytterån) 

22. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota (om det är på sommaren förstås)

23. Är du social? Både ja och nej. Tycker om att umgås med människor, men kan ändå sitta hemma bara.

24. Tycker du om kinamat? Japp!

25. Tycker du om kaffe? Jadå

26. Vad dricker du till frukost? Oboy, mums! 

27. Sover du på någon särskild sida? Oftast

28. Kan du spela poker? Haha, halvt

29. Tycker du om att mysa/kela? Ja, med min käresta 

30. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är beroende av mitt lypcyl, på riktigt alltså

31. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

32. Vill du ha barn? Ja, det vill jag nog

33. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

34. Vad spenderar du helst pengar på? Onyttiga saker.. 

35. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's anatomy 

36. Sover du med gosedjur? Jag har två gosedjur i sängen hos mamma, men dom ligger alltid i fotändan

37. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Brandsläckaren

38. Flirtar du mycket? Nej

39. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inte ens körkort 

40. Vilken var den senaste boken du läste? Svensk Maffia, ska nog ta och köpa den andra Svensk Maffia boken!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0