The final countdown

Okej, nu räknar jag ner dagarna som är kvar tills att jag fyller 18, och just nu är det en hel hand kvar, allstå 5 DAGAR, sen är det min tur!
Har spenderat min senaste vecka uppe i stugan, inte gjort så himla mycket egentligen. I fredags träffade jag Madde och Linda. Vi käkade lunch på Törners, åt mjukglass i Badhusparken och sedan fick jag se hur de bor. På fredagkväll så gick jag och Alexander på bio, vi såg Grannpatrullen. Säger bara en sak; Alexander ska aldrig mer få välja en film helt fritt. Det var nog den mest värdelösa film jag någonsin sätt, okej, den hade sina få roliga stunder, men tillmestadels så var det astråkig. I lördags for vi till Byggmax för att handla virke till en sängram, två timmar efter att vi hade kommit hem så stod den där sängramen på plats. Hur svårt ska det vara lixom? ;-)Sedan for vi till Dvärsätt för att äta middag med hela familjen ungefär, mysigt. Sen körde vi en "musiklek" som var väldigt roligt. Jag gav upp vid halv två för att lägga mig och titta på Grease. Sov hos min fina i söndags, och medan han var på jobbet så städade jag lägenheten, det är då tur att du har mig som städar. Det tog mig cirka 3,5 timmar att städa en lägenhet som inte är så stor. Menmen, jag blev ju klar innan Alexander kom hem iaf.

Igår blev det att plocka hjortron med mamma och Rolf. Eller ja, dom plockade det mesta för mina fötter gav upp. Var kanske inte det bästa underlaget att gå på när en fötter är som dom är. Ajaa, dom känns ganska bra nu iaf.
Idag har jag klippt gräs och städat på mitt rum, produktiv dag? Nja, kanske inte..

Mumsiga hjortron


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0