Bada i sjön; check

Jag har nu badat i sjön för första gången denna sommar. Jag och mamma var ner till vattnet i onsdags och tog oss ett kvällsdopp, det var faktiskt ganska skönt.
Igår så for jag och mamma in till staden för att se om jag kunde........... klippa mig.... Ja, ni läste rätt, jag har klippt mig. Sist jag klippte mig var sommaren 2010, så det var väl dags nu. Klippte bort lite mer än 2dm, klippte även upp det lite så håret blev lättare. Ja, då var det gjort. Fast jag kanske inte ka låta det gå två år innan jag klipper mig igen..?
I eftermiddag åker jag och Alexander till Sörbygden för att lasta ved och köra den till Fisksjön, eller ja, det gör vi på lördag. Ojoj, vad mycket bilåkning det kommer bli. Jag kommer bli galen..
 
Jag och Lex när vi badade. Bilden är mammas

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0