Tomt

Nu är det tomt igen. Har fortfarande inget intressant att skriva om. Eller ja, jag kan ju berätta lite om min helg.
Har ju varit med min fina. I fredags så gjorde vi inte alls mycket, skjutsade farbror. I lördags så for vi till stan och fikade på Törners efter många om och men, mys. Igår var vi med en mysig Joel, som har börjat pussats och kramats jättemycket, gosen. Sen blev det till att pussa hejdå till Alexander, alltid lika blä :(
Har iaf just nu historia, ska ha det i två lektioner. Och om jag inte tar någon rast förens båda lektionerna är slut så är jag klar vid kvart över tolv, men då måste jag vänta till klockan två för då ska vi på någon konsert som man tydligen måste gå på.. Så då tar jag nog lunchrast vid elva, för då kan jag äta med Linda.
Apropå historia, om det är någon snäll själ som kan något om Indus (eller mest om deras politiska system) så får ni gärna säga till, för jag hittar ingenting!

Gosen♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0