CSI, mamma och katten

Är hemma hos mamma igen, efter två veckor. Men nu ska jag börja med varannan vecka igen.
Idag har jag börjat skolan på riktigt. Vi har gått igenom vad lektionerna kommer handla om osv. Imorron är det dans, så jag stannar kvar i stan, och dessutom börjar jag kvart över åtta, och då går min buss tjugo över sju, vilket betyder att mitt alarm står på 05.40. Ska bli rätt intressant och se hur min kropp reagerar på att kliva upp så tidigt efter 11 veckor.
Men iaf, jag, mamma och katten sitter och trängs i soffan framför tv, (observera att det är katten som tar ALL plats, jag och mamma trängs i soffändarna) vi tittar på CSI NY. Efter det så står tvätt av ansiktet och tandborstning på listan, och packning av danskläder, får ej glömmas! Känns extra tungt att sova själv i natt, vet inte varför, men jag vill bara somna bredvid älskling..
Men nu är CSI slut, så nu ska jag checka av min lista.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0