Torrt

Nu kommer det bli sån där torr uppdatering, eftersom jag är hos pappa igen, och då kommer jag vara med Alexander hela dagarna i princip. Och som ni kanske vet så tycker jag inte om att hålla på med bloggen då. Men nåt om dagen borde det bli ;)
Jag sitter just nu och tittar på Big Brother, min buss går om 45minuter, så jag har lite tid över. Fast nu tror jag att jag bröt fotknölar eller nåt. Jag smällde i dom i fotstödsbenet (hur det nu gick till..?) och det gjorde ont.. Haha.
Men nu borde jag gå och kolla såatt jag har allt som jag måste ha med mig.

Kör på sånt där't enkelt idag!

Kommenterat av andra...
Postat av: Olailouise

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-11-13 @ 21:48:48
URL: http://olailouise.blogyd.com

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0