Stan hela dan'

Blev ju som sagt stan idag med Emilia, men vi hittade inga jackor. Eller jo, vi hittade, men inga som passade :(
Men jag hittade en tröja på Rut m.fl iaf, för 160kr :) och så var vi in till Handelsbanken, och jag vet inte om jag vill sätta min fot där igen. Den mannen som jag pratade med var nog världens otrevligaste och det verkade som att det enda han ville var att dumförklara mig, såatt jag blev ganska irriterad...
Just nu håller jag på att packa, föratt imorron åker jag till stugan med pappa, Sile och Alexander, blir där över helgen, så det kommer inte bli något skrivet förrens på söndag. Kanske lika bra..?


Tröjan jag köpte. Ränderna ser svarta ut på bilden tycker jag, dom är i själva verket blåa.

Men nu ska jag fortsätta packa, sen se på någon film tror jag :)
Gnatt!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0