Myshelg

Igår kom jag hem från en mysishelg med Alexander. I fredags så städade vi, sen blev det en liten promenad med Alexander's brors hundar, Nelly och Melker. Sen blev det inte så mycket mer, vi tittade på film. Eller ja, vi tittade som vanligt inte klart på filmen.. I lördags så blev det en långpromenad med hundarna, vi gick ner till isen så dom fick springa som dom ville. Gosh, vilket härligt väder det var! Sen har vi inte gjort så mycket mer, tagit det lugnt helt enkelt.
Men iaf, nu är det skola igen, känns lite tungt faktiskt, men det ska väl gå bra. Ikväll är det dans oxå, sen drar jag till pappa och Sile.
Haha, lite roligt. Jag har ingen spanska idag, så jag börjar kvart i ett, min buss går tolv. Så jag ställde klockan på nio, (jag skulle duscha och hinna städa på mitt rum) men så vaknar jag tio i åtta och kan inte somna om. Så då var det bara att kliva upp. Så jag är klar nu, två timmar innan min buss går..
Så jag ska väl gå och fixa lite mer på mitt rum..

Over and out, peace! //Idaa


Nelly! Fick inte till någon bra bild på Melker, eftersom han vägrade stå still.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0