Meaningless, kände bara för det

Blir som sagt inte så mycket skrivande när jag är med Alexander..
Men iaf, idag blev det en tur till stan, föratt hitta en grej till Alexander's lillebror. Sen for vi till Ica Maxi föratt köpa Ben&Jerry's, men vi blev snål.. Så vi for hem igen, jag packade mina saker, sen gick vi till Handlarn och köpte semlor, tjockisar. Så just nu duschar hun' och jag har nyss dammsugit klart, så nu väntar jag bara på att han ska bli klar sen ska vi väl dra bort till mamma. Sen blir det väl nåt, vet inte än, kanske en sväng till stan igen..? Som sagt, jag vet inte.
Men nu ska inte jag vara så trååååkig, utan jag ska jävlas lite :D

Over and out, peace! //Idaa


Kanske lite uttjatad bild, men I don't care!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0