Känner mig duktig!

Imorse drog jag in till skolan klockan åtta, (egentligen börjar jag fem i tio) jag gick på extra matten, och det känner jag mig nöjd över faktiskt!
Igår efter middagen åkte jag och Alexander in till stan föratt hämta Leo och Dennis föratt sen åka och hämta en dator och sen åka och kolla när Leo och Dennis spelade bandy. Och när vi kom hem blev vi tjockisar, glass stod på menyn innan vi gick och la oss ;)
Idag är det måndag, vilket betyder dans, så jag stannar kvar i stan, går hem till Malin och käkar. Eller ja, jag hoppas att Simon är hemma iaf, föratt Malin ska jobba..
Sen blir det hem och packa och städa på rummet, eftersom jag åker till mamma.
Just nu har jag samhälle, men det går inge bra. Hittar ingen bra information och jag är trött och hungrig..
Men nu ska jag kila!
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0