Gaaalet

Sådärja, då var man hemma igen. Jag kan säga en sak; jag har en galen klass!
Var som sagt på klassfest igår, roligt var det! Så jag sov hos Malin och Simon inatt, på deras soffa ;) och så for jag och mamma till spa kliniken, vi bubblade och bastade, mycket härligt. Sen så fick vi lite bråttom, för vi skulle till mormor och morfar föratt fika, så jag fick göra mig iordning där. Jag tror att jag glömde en påse med kläder där..?
Just nu sitter jag och gosar med katten, är ensam hemma :( mamma jobbar. Ska ta och byta om och sen lägga mig och titta på någon film tror jag, det är ju så tråkigt väder ute..

Såhär såg jag ut igår iaf, en knasig bild men den får duga.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0